Nyt fra museumsdirektøren: Jeg håber ikke, Cecilie Beck tager længere kjoler på af den grund

13.12.2019

Ulla Tofte var en glædesdræber, da hun udstillede manden, der tog et billede af studieværtens korte kjole. Det er aldrig populært at være en glædesdræber, men det er nødvendigt at være det af og til.

P1 interviewede i forrige uge en kvinde, der i sin fritid går med metaldetektor og leder efter fortidsminder. Hun fortalte i begejstrede vendinger om sin nye interesse, hvorefter værten spørger: »Men er det ikke – ja, undskyld, jeg spørger, en lidt atypisk hobby for en kvinde?« (med al den teknik, forstås). Kvinden lo venligt og gled lettere nervøst af på spørgsmålet.

Hun ville bevare den gode stemning, og det kan jeg godt forstå.

Læs hele indlægget her >>