Godt nytår

31.12.2015

Godt nytår

Sikke et brag af et år!

2015 var året, hvor vi blandt andet har fejret 100-året for kvinders stemmeret. En begivenhed, der skal minde os alle om den kamp, der blev kæmpet for hundrede år siden, og om, at vi skal værne om demokratiet i alle tænkelige udgaver i fremtiden.

Det var også året, hvor Kvindemuseet fik denne flotte hjemmeside, som ikke blot kan holde dig informeret om udstillinger og praktiske oplysninger, men også sende dig på rundtur i vores store genstandssamling.

Der har været fest og musikalske indslag på museet, foredrag og markante debatter, caféen har fået et guldmærke i økologi, og udstillingerne har trukket unge som gamle ind i huset.

Det og meget andet er der sket, men vi glæder os også til at kigge fremover mod 2016, hvor der er spændende udstillinger og nye udfordringer på vej for og om kvinder og mænd.

Godt nytår – vi ser frem til at gå det nye år i møde med jer alle!